dasv
KNOP ELEKTRONIK A/S Support Support & Service

Support & Service

Support

Från och med den 1/11-2015 har vi en servicetekniker stationerad i Sverige.
För teknisk support samt bokning av servicebesök ringer ni 020-12 12 34.
Det kan vara orderfrågor, support på våra produkter eller om ni vill boka en tid för undervisning. Alla frågor är välkommna!
Service på ett mycket högt nivå är väldigt viktigt för oss, och ett larm som inte fungerar är en allvarlig situation.
Det kan dock vara tillfällen då dansktalande personal tar emot erat samtal t.ex. under hög belastning, semester eller när vår personal är på tjänsteresa.

 

Service

En felbeskrivningsblankett som skall bifogas varan till reparation kan hämtas här: Felbeskrivning.
Hela blanketten skall fyllas i. Det är viktigt att ni beskriver felet, och under vilka omständigheter felet uppstår så detaljerat som möjligt. Vi måste veta detta för att kunna återskapa ert problem på servicecentret. Är felet periodiskt så beskriv hur ofta felet uppstår. Kom också ihåg att upplysa om ett evt fakturanummer om det är en garantireparation. Upplyser ni inte om detta anser vi att varan är utanför garanti.
Skriv ut felbeskrivningen och skicka den tillsammans med reparationen.

Skicka varan till:
KNOP ELEKTRONIK A/S
Att: Teknisk avdelning
Fabriksvej 20
DK-7600 Struer

För att korta ner reparationstiderna, har vi varit tvungna att införa en avgift till dom kunder som skickar in varor utan felbeskrivning och för varor som inte visar sig att vara defekta.
Detta tilltag har endast till förmål att öka servicegraden gentemot er.